20-07-2019
Forum

Ana Sayfa / Komik Yazılar / CepVoice Ünlüleri

Haber bültenleri, tartişma programlari,
reklamlar derken

ünlüler şimdi de
telefonlarimizda. Artik telefonlardaki uyari
mesajlarini

da ünlüler
seslendiriyor. Sizin için hiçbir masraftan
kaçinmadik ve

ünlülerimizi
dinledik.


Alaattin Çakici- Alooo, yanliş numara çevirdin
aslanim.

Bize yanliş olmaz.
Fitik etmeyin lan beni!.. Hadi marş..

Kamer Genç- Kapsadiğiniz numara arama alani

dişindadir. Yok. Olmadi. Yani
aradiğiniz alan kapsama numarasi dişindadir.
Yok bu

da değil. Kapsama
numarasi.. Eeeh.. Ben bahçe sulamaya gidiyorum
ya.

Aradiğiniz yönde bütün
çiçekler sulanmaktadir, işte o kadar.

Mustafa Denizli- Aradiğiniz numara yanliş
diyorsam

yanliştir. Bana ne
medyanin ne dediğinden kardeşim. Kafami
bozmayin sadece

Fenerbahçe`yi
arayanlari bağlarim işte o kadar. Bu takimin
patronu

benim.

Mustafa Topaloğlu- Aradiğiniz numara
sistemimizde yer

almamaktadir. Hatta
güneş sistemimizde bile yer almamaktadir. Hasta
misiniz

kardeşim?.

Banu Alkan- şu anda tüm hatlarimiz doludur.
Benim hatlarim

ise dolgundur.
Bu
arada hazir dinleyen birini bulmuşken....
Neremiiii...

neremiiiiii...
Kapamasana heeyyy...

Nuriş Kardeşler- Aramakta olduğunuz kişinin
telefonu

meşguldür ama
isterseniz biz hemen bir iki eleman yollayip bu
meşguliyet

durumunu
ortadan
kaldiralim. Onu kontör manyaği yapalim... Bu
arada

Alooooo boyali saçlim
bittin oğlum sen...

Aykut Işiklar- Aradiğiniz numara şu an
kapalidir.

Telefonun sahibi çitir
manken Nalan`i götürmektedir. Yani alenen sizi

boynuzlamaktadir. Kapsama
alani dişindasiniz haberiniz olsun.

Emel Yildirim- Aradiğiniz kişiye şu an

ulaşilamiyor. Aradiğiniz kişi güzel
bir kizsa siz bir de Erdal`in telefonunu
arayin. Mutlaka onun

yanindadir.

Selçuk Parsadan- Aradiğiniz numara yanliştir.
ilk

görüş günü gelin de size
numara nasil olurmuş göstereyim. Ben de daha ne
numaralar var.

Bu arada
Tansu`ya söyleyin paşanin selami var.

Hakan şükür- Eksik rakam çevirdiniz. Bu
numaralar jiplerimin

plakalarina
bile yetmez.. Elin oğlu genetik şifre çözüyor,
siz daha bir

numara
çeviremiyorsunuz. Vatan hainleri.

Demirel- Eksik rakam çevirdiniz. Binaenaleyh
telaşa mahal yoktur.

Devlet
böyüktür. Tuşlar basmakla aşinmaz.
Demokrasilerde çare

tükenmez. 2 tuşu
basmiyorsa 1`e 2 kere basmakta fayda vardir.

ibrahim Tatlises- Aradiğiniz kiroya şu anda

ulaşilamiyor. Ben de ariyem
ariyem bir türlü ulaşamiyem... şaphiii.. The
number you`ve

dialed cannot
be
reached at the moment. Ne dedim lan ben?.

Sergen- Aradiğiniz numara yanliştir. Ben sizin

yerinizde olsam 2`yi son
ayakta tek geçerdim. Numarayi Mustafa Hoca`dan
aldiysaniz

çalintidir..

Bülent Ersoy- Dünyaaa güzeli dinleyicim
hasbihal etmek arzu

ettiğiniz
müstesna insana şu anda ulaşilamiyor efendim.
Seyyar

telefonun kapali ya
da
kapsama alani dişinda olmasi kuvvetle
muhtemeldir.

Cenab-i Hak`in izniyle
bir müddet sonra tekrar deneyiniz.
inşaalaaaaaah...

düşürürsünüz.

Alpay- Aradiğiniz numara yanliştir. Ulan daha
bir

numarayi
çeviremiyorsunuz
sonra da yumruk attim diye bana laf
atiyorsunuz. Zaten Fadil

abim kaçmiş
kafam bozuk, gelmeyeyim oraya kodum mu
oturturum.

Reha Muhtar- Aradiğiniz kişiye şu anda
ulaşilamiyor

efendim. Bu kişiye
niye
ulaşilamiyor? Ulaşilamiyorsa niye ariyorsunuz?.
Kapsama

alani kapsamaya
başladiği anda siz orada miydiniz? Çocukken
telefonu

düşürdüğünüz oldu mu?
Bu yüzden dayak yediniz mi?. iyi akşamlar
Türkiye her nereden

ariyor ya da
araniyorsan.

M.Ali Erbil Enee... Aradiğiniz kişi kapsama alani

dişinda belki de
Çanakkale`dedir. Orada değilse Kibris`tadir. Ya

zamparaliktadir ya da
kumar
oynuyordur. Biraz bekleyip tekrar arayin.
Parmaktan sonra...

M. Ali Ağca- La şantemi kantareeee.... Ulan
memleketten gittik

gideli
neler
çikmiş be. Hapishane bile cep telefonu dolu.

Aradiğiniz numaranin ne
olduğunu bilmiyorum. Bekir Çelenk`in ölümüyle
birlikte

bütün sirlar da
gitti. Odamda bir kara Fatima gördüm az önce.
Acele onun

sirrini çözmem
lazim. şimdi telefonu kapatin ve beni yalniz
birakin.

Sikildim. Hadeee

06.10.2002 07:25, 4752 kez okundu 3 kez tavsiye edildi. Kaynak : Bilinmiyor

Diğer Yazılar
Erkeklerden Bütün Bayanlara
Delikanlı Bilgisayarcı, ne yapar ? ne yapmaz ?
Azeri Aşk Şiiri
affetmem$ağlamam
Hiç evlenmemesi gereken çiftler, birbirine asik olanlardir
Hani Bazi Olaylar, Sozler, Durumlar,vb. Vardir.
CepVoice Ünlüleri
Cem Yilmaz`dan
Çalişma Yasalari
Kadinlaşma Belirtileri
Biriyle Tanistim
Bill Gates, Comdex bilgisayar fuarini gezdikten sonra ...
Araba Kullanma Stilleri
Ünlülerin soyledigi tuhaf cumlelerden bazilari
irc log
Ecnebi oolum bu
Iss Geyikleri....
Bunlari bir kadindan hiç duydunuz mu?
ünvan Vs yapilan iş
Nişanli Bir Çift
Etiketler :

Foto Galeri